23e april 2012

Hej! Har inte bloggat på ett tag nu. Har inte haftnågon lust alls. Det har inte hänt så mycket speciellt heller... I fredags for jag till Lina och vi chillade mest och for till Yvves på en hampis. På lördag for jag med pappa till Vasa för att köpa ny telefon till mig, eftersom jag fyller år på söndag! Det blev en vit iphone♥ . Love it.
Skolan idag var trög. Åttorna är på prao, så matkön är kort  iaf ;) Ikväll har jag varit på kickboxning. Och nu sitter jag med ansiktsmask i fejset och ska snart duscha. Imorgon är det fysisktest och stafettkarnevalsuttagning! FUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!