24e april 2012 - ORKAAA

Orkar absolut inte skriva blogg. No inspiration. At all. Men ska försöka slänga in ett inläggom dagen iaf. Om ens det. Idag har min dag bestått av skola, (med fysisk test och stafettkarnevalsuttagning, fysisk test gick fatiskt bra medan stafettkarnevalsuttagningen gick sådär...) , 10km länk och ett två timmars långt bad. Awesome. Det var jättehårligt att springa idag, trots att mina muskler var helt slut efter fystestet och uttagningen. Sprang 10km på 52min, och då sprang jag int ens hårt de första 2 och en halv kilometrarna. Sedan fick jag nån energikick och sprang 7 och en halv kilometer på 37 min (mindre än 5 minuter per km). Haha typ lol vem bryr sig om hur jag springer. Men något måste jag ju skriva om.
cute :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!