8e april 2012

HELT FUCKIN' AWESOME KVÄLL IGÅR! Tills jag började må lite dåligt... Kom hem redan runt 2. Men annars var kvällen jättebra! Jag for till lokalen till sju och jag och Carin plockade fram sakerna som vi skulle sälja. Sophie dök upp lite senare. Klockan åtta var det dags att tända brasan, men varken Sami eller Robin var där så vi beslöt oss för att ta saken i egna händer. Carin öste på med brännolja och jag tände på med tändstickor, och det brann jävligt bra! Sedan började det droppa in folk och vi sålde bra. All korv blev uppäten. Senare runt 23 tiden började folket komma. Och sedan var festen i ful gång! AWESOME säger jag bara. Idag vaknade jag av att Sophie ringde och väckte mig, hon ville ha mig till lokalen för att städa. Så jag steg upp och tvättade av mig sminket (ja, jag somnade med smink på igår, fan jag gör aldrig det, så nu har jag jättedålig hy) och gick ner och åt gröt. Det var faktiskt inte så mycket att städa som jag trodde, men borden var väldigt smutsiga. Det fanns t.o.m. fotspår på dem :D Nu är jag hemma och ska bara chila och sedan blir det träning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!