BORED

Är du kär? nej
Är du en sportfåne? tycker om att spela fotboll, men sportfåne är jag väl inte
Är du röksugen? neej
Är du rik? nej, har ungefär 3€  :D
Är du fattig? just nu, JA
Är du trött? joo
Är du shoppingsugen? som fan, men jag är ju pank så..
Är du töntig? haha, ibland :D lr  ganska ofta
Är du ressugen? JAAAAAAAAAAAAAA
Är du skolsugen? neej skulle inte säga det
Är du irriterad? just nu nej
Är du festivalsugen? joo :D
Är du saknad av nån? I hope so ;o
Smeknamn? hmm.. när jag var mindre hade jag väl smeknamn, men inte längre
Bästa åldern? nu, och 5-10 år framåt
Bästa tidningen? SOLO, Frida mm
Hur många timmar sov du inatt? 10h höhö :D
Vilken film såg du senast? The Human Centipede 2
Vilken internetsida besökte du senast? blogg.se, facebook
Vad skrev du senast till nån? hejdo
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Lina, plus att e kostar
Vad gjorde du i förrgår? Vad har du gjort idag? I förrgår, var jag i skolan och sedan chill på kvällen, idag har jag vaknat och sett på Grey's :D
Vilket land besökte du senast? Sverige
Hur många snälla känner du? my friends ofc, min familj, och såklart finns det andra snälla människor oxå! :)
Vad såg du senast på tv? ingen aning, tittar inte på tv..
Vad är det för märke på din dvd-spelare? LG
Senaste köp? minns inte, typ nagellack eller sminkborttagningsmedel
Vad har du dåligt samvete för? inget just nu, tror jag :D
Vad har du på dig nu? mjukisbyxor och huppare
Vilken musik har du lyssnat på idag? ingen musik ännu idag
Är du vegetarian? nej
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nej
Vad heter dina kusiner? Stefan, Maria, Lisa, Anna, Jens, Tommy, Anna-Karin, Lena, Päivi, Paula, Sofie, Sara, Björn, Catharina, Mikael, Nathalie, Victoria, Wilma.. det var väl alla :D
Vad drack du senast? Mjölk
Gillar du att laga mat? Beror på vad jag ska laga
När sjöng du senast? Idag
Håller du det städat? nej..
Vem ringde dig senast? Robin...
Vem ringde du senast? Mamma
Är du kär? nej
Är du en sportfåne? tycker om att spela fotboll, men sportfåne är jag väl inte
Är du röksugen? neej
Är du rik? nej, har ungefär 3€  :D
Är du fattig? just nu, JA
Är du trött? joo
Är du shoppingsugen? som fan, men jag är ju pank så..
Är du töntig? haha, ibland :D lr  ganska ofta
Är du ressugen? JAAAAAAAAAAAAAA
Är du skolsugen? neej skulle inte säga det
Är du irriterad? just nu nej
Är du festivalsugen? joo :D
Är du saknad av nån? I hope so ;o
Smeknamn? hmm.. när jag var mindre hade jag väl smeknamn, men inte längre
Bästa åldern? nu, och 5-8 år framåt
Bästa tidningen? SOLO, Frida mm
Hur många timmar sov du inatt? 10h höhö :D
Vilken film såg du senast? The Human Centipede 2
Vilken internetsida besökte du senast? blogg.se, facebook
Vad skrev du senast till nån? hejdo
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Lina, plus att e kostar
Vad gjorde du i förrgår? Vad har du gjort idag? I förrgår, var jag i skolan och sedan chill på kvällen, idag har jag vaknat och sett på Grey's :D
Vilket land besökte du senast? Sverige
Hur många snälla känner du? my friends ofc, min familj, och såklart finns det andra snälla människor oxå! :)
Vad såg du senast på tv? ingen aning, tittar inte på tv..
Vad är det för märke på din dvd-spelare? LG
Senaste köp? minns inte, typ nagellack eller sminkborttagningsmedel
Vad har du dåligt samvete för? inget just nu, tror jag :D
Vad har du på dig nu? mjukisbyxor och huppare
Vilken musik har du lyssnat på idag? ingen musik ännu idag
Är du vegetarian? nej
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nej
Vad heter dina kusiner? Stefan, Maria, Lisa, Anna, Jens, Tommy, Anna-Karin, Lena, Päivi, Paula, Sofie, Sara, Björn, Catharina, Mikael, Nathalie, Victoria, Wilma.. det var väl alla :D
Vad drack du senast? Mjölk
Gillar du att laga mat? Beror på vad jag ska laga
När sjöng du senast? Idag
Håller du det städat? nej..
Vem ringde dig senast? Robin...
Vem ringde du senast? Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!