...

yoyo!
inlägg två för den här dagen.. det går ju bra hittils iaf ;)
jaa om ni vill veta lite mera om mig så kan ni läsa här --->
http://juliaofc.tumblr.com/post/14365987035/this-one-is-dedicated-to-another-very-special-person
my friend julia skrev detta om mig för en tid sen,
it is really touching :')
aamen nu ska jag kolla klart Hellcats å sen se några avsnitt
av Vampire Diaries å sen är det väl dags att gå och lägga sig.
http://www.youtube.com/watch?v=kuDQHWf2Vq0
eftrsom jag inte riktigt fattade hur man skulle lägga upp hela filmen här
får det duga med en länk.. dehär är en av de finaste scenerna jag vet.. även fast jag ser
Matt Barr som Psycho-Derek i One Tree Hill (and that guy really freaked me out)!
men hane ju snygg så ;)
man kanske inte riktigt fattar om man inte har sett allt annat i serien
men anywaay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!