ska skärpa mig nu.

okej. det gick som jag hade förutspått.. orkade inte blogga :D
men nu gör jag ett nytt försök!
så.. i helgen gjorde jag typ ingenting speciellt, och igår efter skolan for jag
till Lina och sov, vi kollade på Never Say Never, JUstin Bieber filmen :D
så nu blev jag jättekär i Justin Bieber, men det går väl om får jag hoppas..
annars idag har jag varit på utbildingsmässa, vilket inte hjälpte ett dugg. har iingen aning om
vart jag ska söka, men det blir väl något gymnasie, men jag vill absolut inte gå i Vörå!
det enda som tilltalar mig är idrottsgymnasie, men pga att vi inte har någon
fotistränare så har jag absolut ingen chans att slippa in dit, wich is sad.
ska försöka tvinga med nån av mina kompisar till Vasa eller Nykarleby och bo
i lägenhet och gå på gymnasie där ;) it would be nice.
jee om ni har orkat läsa såhär långt har ni varit duktiga och kan ge er själv en
klapp på axeln! nu ska jag se på Vampire Diaries tills jag somnar. pööss
sry för alla dåliga egopics ni får se på, äger ingen bra kamera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!