sorry för dålig update

halåå!
har inte hunnit blogga varken igår eller idag..
men iaf, igår efter skolan for jag och Julia till Sophie, vi hade beställt pizza
från Apachino som vi delade på. sedan skjutsade Sophies mamma oss till
Härma, där vi skulle simma. vi simmade lite mer än en timme, och sedan gick vi och
köpte glass medan viväntade på pappa.
det var gårdagen det! idag har jag bara varit i skolan, och sedan gjorde jag och min
lillebror Hannes Tortilla. Ikväll ska jag bara chilla här hemma, får se imorgon om jag åker
till Sophies och har photoshoot, så att man får gjort en header till bloggen nån gång. :D
men nu ska jag kolla Vampire Diaries ;) jaa och btw, igår kom första avsnittet av One Tree Hill
säsong 9. Jag har väntat i 8 månader! :D det var jättebra, synd bara att det är sista säsongen som kommer
att göras. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!