29e mars 2012

Hej! Ska blogga nu sålänge jag har tid. Imorgon efter skolan far jag väl till Lina, så det  blir dåligt med bloggandet på nån dag nu... Idag på gymnastiken hade vi cirkelträning, höll på att dö när vi skulle göra armövningar. Jag har fortfarande träningsvärk från måndagens kickboxing. Ikväll har jag träning, och innan det så ska jag hinna öva på två förhör och städa. Och ikväll ska jag hinna se OTH också :D Ha en bra torsdag, och fredag :D och lördag.. vet inte när jag kommer att hinna blogga nästa gång :D
Idag är det 1 månad tills jag fyller 16! Wohoo.

Kommentarer
Trang skrev 2012-03-29 @ 17:18:08

2 förhör?:ooo :D

URL: http://sweetlikeberry.blogg.se/
i see you skrev 2012-04-02 @ 16:35:30

i can see you're getting old...
Ida skrev 2012-04-02 @ 19:16:33

._.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!