3 mars 2012

Hej! Vaknade halv tolv idag, och nu är jag totally utvilad. Ska berätta lite snabbt om resan;
Onsdag: Steg upp klockan 7, åt frukost och pakade det sista och sedan satte vi oss i bilen. Resan till Himos tog ca 5 timmar, med två pauser inräknade. När vi kom fram till Himos for vi direkt till stugan och bytte om. Sedan bar det av till slalombacken där vi tillbringade några timmar. Resten av kvällen chillade vi bara.
Torsdag: Vaknade, åt frukost, for till backen, åt lunch i stugan, for till backen igen, chillade resten av kvällen.
Fredag: Klockan 12 skulle vi lämna in stugnyckeln så vi packade ihop alla våra saker innan vi for till backen. Sedan var vi i backen till ca halv 5. På vägen hem åt vi lövbiff på abc, något som alla hade väntat på hela resan :D Hemvägen bestod av godisätande och Grey's tittande.
Nu ska jag titta OTH och sedan ska jga bege mig ut. Det är ju så vakert väder idag. Tyvärr kan jag knappt röra mig, har träningsvärk i hela kroppen ;s
bilder från resan kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!