Baby don't go

7km blev det! Är ganska nöjd. Måste sakta och försiktigt trappa upp till 10km igen, men jag kan ju inte ta allt på en gång, då skulle jag redan varit död.Jag har just kört lite styrka i armar, ben och mage. Och nu sitter jag med ansiktsmask i ansiktet (no shit, var skulle den annars vara? i armhålorna?). Ska vänta ennu ca 10min innan jag duschar. Detta blir mitt sista inlägg för idag, resten av kvällen sitter jag ändå och nördar tv-serier. Jag lovar att jag ska försöka sluta att skriva att jag kollar tv-serier och skriva lite mera om mitt liv. Tyvärr så består mitt liv ganska mycket av tv-serier så länge det är så kallt och tråkigt ute.
I want summer now ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!