Boring

Chill kväll ikväll. Orkar inte göra ett skit. Sophie ville ha med mig till Jepo, men jag är waaay too tired för det ;s sorry Sophie. Så jag chillar all alone med Grey's Anatomy. Jag lovade att lägga upp bilder från resan, men jag orkar inte ladda upp bilderna från min telefon eftersom de har så dålig kvalite. Ni får nöja er med två stycken bilder som jag redan hade på datorn.
jag, Hampus och Julia i bilen på väg till Himos.
jag, Julia och Hannes i backen. Elias i bakgrunden. Kvalite I know :D

Kommentarer
sophie skrev 2012-03-03 @ 21:51:17

Hej! Vaknade halv tolv idag, och nu är jag totally utvilad.



hmm doesn't make sense... :D
Ida skrev 2012-03-04 @ 00:07:44

öhm joo it does :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!